Sunday, February 6, 2011

CUTI-CUTI TENOM :D



Hey there!! i have some story to share here~ macam ayat budak skola rendah pula. :D
okay,kelmarin saya g round2 SABAH sikit with family.sikit ja la. kitorang pegi TENOM sempena cuti Tahun Baru Cina ne. taw di mana tu TENOM? ok. p ceck kat peta. heee :D Sabah ne banyak tempat menarik sebenarnya cuma belum pernah d terokai semuanya. best lagi pergi ke tempat di mana alam semula jadi tu terserlah daripada pergi ke shooping kompleks kan? lebih jimat sikit duit kat poket :D


so kali ne lebih banyak gambar daripada kata2,ayat2 yang hampeh+ melalut lagi mencarut. ready2 jak lah mata untuk gambar yang SANGAT banyak ne okay? :D kat Tenom tu kitorang singgah kat Taman Pertanian Tenom. di antara tempat yang menarik kat sana.


dimulakan dengan gambar Pengarah Jabatan Ceritera Hati Putih ne dulu. wajib ada!! ngeee :D


kesian.teda org mau ambilkan gmbar.Gambar sendri jak la~ gambar trip2 comel sma bunga raya~bunga raya bunga kebangsaan!! ala2 lagu 1Malaysia :D

with IRIS my niece
my parents :)


tengok sepa yang kecil~
model hari ini~
candid mau masuk hutan buatan~haha :D

geng payung~ hujan pula cuti2 kali ne. gerimis yang panas~ ngee :D

my sis bawa basikal sewa untuk round2 sana. 1jam rm3~ kalau lebih jam tambah rm1 (promote pula) :D



nama saya siti payung~ngahaha! :D

model hari ini buat tgn 'kong xi fa cai' :D



ini adalah gambar yang telah berjaya saya ambil mggunakan camera DCLR kepunyaan abg saya~ cehh,mau juga sebut kan~ hha :D

kitorang naik train taman~ weehuuu!

tgok trian taman pun ada no.flat okay? kat sini pun ada JPJ~ jadi lah pemandu yang berhemah!!



ok.semua da penat.rehat kejap! :D


sini ada dinasourus!! kalau xpecaya tengok gambar ne dengan serius!!! :D


landskap taman bunga kertas nama saintifiknya ermmm~ nnt saya fikirkan okay?haha~


ixora~ pnah jd nama klas saya masa form6 2minggu.hha! sekejap jak~
sorry la skolah berkenaan,skejap sja sya d sana. hati saya bukan d sna~ :D



taman pun ada undang2 okay~ hha


pose trip comel lagi dalam train~

barisan keluarga lelaki~ngeee :D


'hai sang orkid!' hha~
apa macam?sama nda orkid dgn tudung?? haha~ 

my bro yg posing minta gmbar~ hha!

konon mcm 'tourist'

my mum said,mau buat pagar rumah mcm ne. jadi mksudnya~
hari2 la saya bgmbar d pagar rumah tu..haha :D


sayangilah pokok2 d depan anda~ weeehuu :D

tgnku yg pnjang bukan bmksud seorang pncuri!! :D

AMARAN KERAS!!

Mis SIGNBOARD~

macam dalam Gua kan? tapi ianya cuma pokok2 melarat yang d susun rapi~

posing maut perasan tinggi! ngueee :D

terharu nmpk ne tumbuhan~ lama sdh xnmpk! :D

ok.masa otw mau p Tenom. kat Sipitang ada la bomba buat pcubaan payung terjun.
hmm~bukan pyung trjun la~ saya nmpk mcm dia pkai kipas angin d blakang dia~
jd payung kipas angin terjun la kan?hheee~



ok~ cukup d sini ja~
bnyak dah gmbr d upload. penat juga laa~
line lagi buat hal~ hha! berjam2 ne upload gmbr~ weeehuuu.
ok thats all


2 comments:

Macoto17 said...

ok ni di Tenom kan, tapi kamu jln2 di mana ni?

Cik Diana said...

aii~ ada juga tu ckp d taman pertanian tenom~